Spillemyndigheden

Vilkår og betingelser

BRUGERVILKÅR (v.12 d. 1. september 2020)
1. Introduktion

Velkommen til Casino.dk. Vi gør vores bedste for at du for en fantastisk oplevelse hos os. Da dette er en online spille- og casino side, er der en række love og regler som regulerer vores produkter. Disse regler bliver forklaret i disse vilkår og betingelser. ("Reglerne")

Tak for, at du tager dig tid til at lære Casino.dk's regler at kende. Her fremgår det hvad du kan, og ikke kan gøre på Casino.dk samt hvordan vi bruger dine personlige oplysninger og hvordan vi kontrollerer siden.

Skulle du have nogle spørgsmål til vores regler og vilkår, sidder vores kundeservice klar til at hjælpe dig.

2. Grundlæggende information

Reglerne er en bindende aftale mellem os, og ved at acceptere reglerne når du opretter en konto hos os, bekræfter du at du har læst og accepteret reglerne. Hvis du ikke er enig med reglerne, så skal du ikke oprette dig, eller forsætte med at bruge siden. Der kan løbende komme ændringer fra licensudbyderens side, eller fra vores egen side, og vi kan derfor ændre i reglerne til enhver tid. Hvis vi gør dette, så vil kontakte dig og informere dig på forhånd om de nye regler.

3. Definitioner

Du vil se følgende termer, som du vil møde undervejs ved, at læse reglerne:

"Bonus" dækker over alle kampagne tilbud, som giver en håndgribelig belønning, som inkluderer men ikke er begrænset til: Velkomsttilbud, indbetalingsbonusser, ekstra spins, gratis væddemål og risikofrie væddemål.

"Spil" er Casino, Live Casino og enhver anden form for spil på vores side (mobil og enhver anden platform inkluderet) og "Spil" kan betyde enhver af dem. Vi kan fjerne og tilføje spil på siden til hver en tid.

"Reglerne" er de vilkår, betingelser og regler, som du accepterer ved at bruge siden.

"Siden" www.casino.dk, og herunder hvis det er relevant, enhver mobil og mobil applikationsversionen deraf eller andre underdomæner af 'casino.dk'.

"Vi" siden bliver styret af BML Group Limited, et firma, som er registreret på Malta, med nummeret C34836. Det registerede kontors adresse er: Betsson Experience Centre, Ta' Xbiex Seafront, Ta' Xbiex, XBX1027, Malta. BML Group Ltd er en del af Betsson Group.

Med "vi", "os" og "vores" menes der BML Group Limited og hvor det er relevant, BML Group Ltd på vegne af Betsson Group.

"Du" er dig som bruger siden. "Din" har sin sædvanlige betydning i forhold til dig.

"Din konto" er din spillekonto på siden.

4. Licenser

Da vi tilbyder online gambling skal vi lovmæssigt fortælle dig følgende:

Vi er licensereter og regulerede i Danmark af Spillemyndigheden. Siden opereres under følgende licenser tildelt af Spillemyndigheden: Casino Licens Nr. 18-140667

Vores lokale licenser er udelukkende gældende i Danmark og Grønland. Dog, på nuværende tidspunkt, tilbyder BML Group Ltd ikke service i Grønland.

5. Hvem kan spille?

For at spille på vores side, skal du:

  • Være over 18 år gammel.
  • Være et enkelt individ. Du kan ikke være et firma eller en anden juridisk enhed.
  • Spille spillene for dig selv og i en ikke-professionel kapacitet.
  • Være statsborger samt bosat i Danmark.

6. Hvordan kan du spille?

6.1 Registrer og indbetal penge på din konto. Du kan gennemføre registreringsprocessen ved at følge disse simple trin:

6.1.1 Klik på "Åbn ny konto" knappen.
6.1.2 Udfyld de påkrævede felter.
6.1.3 Vælg din ønskede spilleaktivitet ved at sætte en indbetalingsgrænse.
6.1.4 Verificer dine oplysninger med NemID.
6.1.5 Udfyld dine personlige oplysninger inklusiv dit fulde navn og addresse.
6.1.6 Vælg dine markedsføringsindtillinger.
6.1.7 Du kan nu logge ind ved at benytte dine registrede log-in oplysninger

6.2 Indbetaling
Når du er parat til at spille, vil du behøve at indbetale penge til "Min Konto". Du gør dette ved at:

  • Trykke på "Indbetal" på siden
  • Vælger en bonus, hvis du ønsker
  • Vælger din ønskede indbetalingsmetode
  • Udfylder de nødvendige informationer for den pågældende indbetalingsmetode
Bekræft at oplysningerne er korrekte og dernæst trykket på "Indbetal".

6.3 Alders verifikation
Alders verificeringen er gjort automatisk igennem din bank og en tredje parts udbyder og hvis vi kan se, at du er under 18 år, så vil registreingsprocessen blive stoppet automatisk.

6.4 Andre former for verifikation
Vi opererer under specifikke regler som spilleudbyder i henhold til adskillige love og regler for, at sikre at du er hvem du siger du er, og de midler som du har brugt til at spille med, er dine midler samt er indtjent lovligt. Vi kan derfor udføre tredjeparts søgninger på dit navn, sammenligne de personlige oplysninger du har leveret og ellers har, imod andre databaser, og foretage sådanne henvendelser om dette, samt anmode om sådanne oplysninger og dokumenter, som vi har brug for, til at validere din konto, og de midler der bruges til at spille på den konto. Hvis du undlader, at give de oplysninger du er blevet bedt om, og derved ikke gør os i stand til at overholde vores forpligtelser i henhold til sådanne love og bestemmelser (eller ved at give ukorrekte oplysninger), vil din konto blive lukket og / eller du bliver rapporteret til de relevante myndigheder (herunder og uden nogen yderligere meddelelse til dig, kriminel og grov kriminalitet overvågning / rapporterende agenturer på ethvert område).

6.5 Midlertidig konto
I tilfælde af en ufuldendt verifikation af din identitet, vil din konto automatisk få tildelt en midlertidig status indtil den er verificeret. Af juridiske årsager, kan du kun benytte en midlertidig konto i 30 dage. I løbet af denne periode, er det ikke muligt at udbetale fra din midlertidige konto og du kan ikke indbetale mere end 10.000 kr. Hvis du ikke verificere din konto, hvilket du kan gøre ved at uploade de nødvendige dokumenter som instrueret af vores kundeservice, er vi nødsaget til at lukke din konto efter 30 dage og uden advarsel vil gevinster blive konfiskeret.

6.6 Spil

6.6.1 Vi har mange spil på siden. Blot gå ind i spillobbyen og gå igang med at spille ved at klikke på det spil, som du ønsker at spille.

6.6.2 Gør dig bekendt med generelle regler samt enhver form for specielle regler som der må være på de spil der bliver tilbudt på siden. Forskellige regler gælder for forskellige spil. (Du kan se hvor sådanne regler gælder ved, at klikke på linket for hvert spilområde for at se reglerne der gælder til det pågældende spil.)
6.7 Annulleringer

6.7.1 Vi accepterer ikke annullering af væddemål eller indsatser på nogen spil. Pånær usædvanlige tilfælde. Den slags annullering alene bliver alene gjort efter vores diskretion.

6.7.2 Vi udsteder refunderinger i meget usædvanlige tilfælde. Dette er gjort alene efter vores diskretion.

7. Generelle regler for dig

7.1 Du skal registere dig, og spille på dine egne vegne og ikke på andres vegne.

7.2 Du skal opbavre dine login detaljer sikkert, og ikke dele dem med andre. Hvis du deler dem, selv utilsigtet, er du ansvarlig for eventuelt misbrug af din konto.

7.3 Du skal holde dine informationer opdateret til enhver tid.

7.4 Hvis du opdager at informationen givet ved oprettelsen ikke er korrekt, skal du informere os med det samme, eller selv straks ændre dine informationer.

7.5 Det er dit ansvar at vide, om din aktivitet på siden er tilladt i det land, som du spiller fra.

7.6 Du har kun lov til at have én konto på siden. Hvis du har mere end én konto, skal du informere os med det samme.

7.7 Kun en konto er tilladt for hver hustand. Hvis du opdager at der er mere end en konto i din hustand, så skal du informere os med det samme.

7.8 Du må spille ethvert spil på siden, så længe at du har nok penge på din spillekonto.

7.9 Du må ikke overføre eller modtage midler fra én konto til en anden og/eller overføre, sælge eller købe konti ved os.

7.10 Du accepterer, at vi må tjekke, at du er hvem du siger, at du er. Du accepterer at give os alle dokumenter som vi skulle efterspørge, for at bevise at dine informationer og betalingsdetaljer, såsom (og dette er kun et eksempel) Et kopi af dit pas, forbrugsregninger eller kontoudtog eller enhver anden form for dokumentation der beviser kilden for midlerne som måske er nødvendige.

7.11 Du kan ikke bruge nogen tekniske fejl, eller teknisk såbarhed til din fordel. Vi vil være berettigede til at annullere og tilbagekalde alle gevinster vundet på denne måde.

7.12 Du må ikke være involveret i nogen form for bedragerisk adfærd, aftalt spil eller anden ulovlig aktivitet i forhold til din (eller tredjeparts) brug af siden. Du må ikke bruge nogen metoder som bliver assisteret af software, teknikker eller hardwareenheder til støtte for din deltagelse af spillene på siden.

7.13 Du accepterer, at vi også må dele dine informationer, med andre personer eller forretninger for at kunne realisere vores foretning og levere siden til dig. Mere information om delingen af private informationer kan findes i vores privatlivspolitik.

7.14 Du accepterer, at alle ind-/udbetalinger lavet til/fra din spillekonto foretages til/fra bank konti, debit/kreditkort eller enhver anden betalingsmetode er tilgængelig I dit land og tilhører dig alene og står i dit navn.

8. Hvad vi kan gøre

8.1 Vi kan nægte at åbne en konto uden grund

8.2 Vi kan suspendere eller lukke din konto for et hvert brud, eller mistænkt brud, på denne aftale, eller anden gyldig grund. Ved lukningen af din konto vil hele saldoen på din konto blive udbetalt til dig, medmindre der er grund til at sådanne midler tilbageholdes.

8.3 Selvom vi forstår, at fejl og skrivefejl kan ske, kan vi, hvis vi opdager at oplysningerne som er blevet givet på tidspunktet for registreringen er forkerte, lukke din konto og tilbageholde midlerne i den. Ligeledes, hvis du ikke består vores personlige identifikations verifikationsprocedurer, lukker vi også din konto og tilbageholde gevinster.

8.4 Hvis du prøver at åbne endnu en konto, til trods for allerde at have en konto hos os, vil vi blokere eller lukke kontoen. Vi kan også blokere eller lukke din første konto. Hvis vi lader din første konto stå åben, vil de tilbageværende indbetalinger fra din anden konto, hvis der er nogen, blive overført til din første konto. Vi vil fratrække et administrationsgebyr på 10 % (minimum DKK 300) for enhver anden konto åbnet. Vi kan også fratrække yderligere gebyrer under disse regler.

8.5 Hvis vi finder ud af, at der er mere end en konto registreret i din husstand, vil vi blokere eller lukke enhver konto for denne husstand.

8.6 Vi kan dele dine personlige og betalingsinformationer med andre personer eller forretninger for, at sikre os at du er hvem du siger at du er, og for eventuelle verifikationsprocedurer, som vi kræver i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

8.7 Vi giver ikke nogen kredit, udover bonusser og kampagner. En vilkårlig saldo på din spillekonto vil ikke blive forrentet. Casino.dk kan derfor ikke benyttes som en finansiel institution.

8.8 Hvis det konstateres, at du bruger siden på en måde, som den ikke er beregnet til, vil vi justere din konto og fjerne eventuelle penge, der er opnået fra en sådan aktivitet, og kontoen kan blive permanent lukket.

8.9 Vi kan nægte, afbryde eller begrænse ethvert væddemål eller indsats, af hvilken som helst årsag i overenstemmelse med vores interne politiker og regler.

8.10 Vi vil erklære et væddemål eller en indsats delvist eller helt ugyldigt (og / eller lukke din konto), hvis vi mener, at en af de følgende er gældende:

  • Du, eller personer som er tilknyttet til dig kan have direkte eller indirekte inflydelse på udfaldet af en begivenhed;
  • Du, eller personer tilknyttet til dig, kan have adgang til insider viden som kan have indflydelse på udfaldet af en begivenhed;
  • Du, eller personer tilknyttet til dig er involveret ved at bidrage til, eller udføre match fixing.
  • Du og/eller personer tilknyttet til dig direkte eller indirekte ignorerer reglerne;
  • Resultatet af en begivenhed er blevet direkte eller indirekte påvirket af kriminel aktivitet;
  • En væsentlig ændring i oddset er sket, for eksempel grundet en offentlig meddelse i relation til en begivenhed; Væddemål som er blevet tilbudt, placeret og/eller accepteret som vi ikke ville have accepteret, grundet, for eksempel (men ikke begrænset til), teknisk fejl på siden på det tidspunkt, trykfejl, ehnver anden form for fejl og/eller enhver ting som er udenfor vores kontrol.

8.11 Vi kan lukke din konto, annullere og / eller refundere eventuelle gevinster, der er på din konto (efter fradrag af eventuelle udbetalingsgebyrer), tilbageholde gevinster og / eller anvende debiteringer efter behov (i forbindelse med skader forårsaget af dig) uden nogen forpligtelse til, at fremsætte en begrundelse eller give besked. Hvis vi gør dette, vil alle gyldige kontraktlige forpligtelser der fremgår på tidspunktet for lukningen blive hædret.

8.12 Hvis vi mistænker, at du er involveret i ulovlige eller svigagtige aktiviteter i forbindelse med din brug af siden (eller tredjeparts brug af siden) eller at du er i problemer med kreditorer eller er involveret i enhver anden adfærd der er skadelig for siden, kan vi fryse eller lukke din konto og/eller annullere dine indsatser.

8.13 Vi tilbyder fair, åbne og gennemsigtige progressive jackpots på specifikke spil til spillere, der kun bruger vores tjenester som underholdning. I tilfælde, hvor vi har mistanke om at et spil eller forfremmelses formål er misbrugt, forbeholder vi os ret til at suspendere eller helt annullere din adgang til det pågældende spil. Skulle vi finde det nødvendigt, kan vi også lukke din konto med øjeblikkelig virkning. Hvis din konto er lukket, er vi ikke ansvarlige for eventuelle tab op til det tidspunkt, hvor kontoen blev lukket, og vi vil heller ikke overveje tilbagebetalinger på resterende saldo på kontoen. 'Misbrug' defineres som, men er ikke begrænset til, software-understøttet afspilning på flere spil samtidigt for at generere flere runder af et spil, der ikke kunne gøres naturligt af en menneskelig spiller, der spiller alene. Også ”cherry-picking' af spil med 'value' jackpots, vil blive betragtet som et misbrug af den ånd, som jackpotten er beregnet til. I alle tilfælde, hvor misbrug er bevist ud over en rimelig tvivl, forbeholder vi os retten til at konfiskere alle gevinster og resterende midler på kontoen.

8.14 Alle transaktioner vil blive overvåget og/eller vurderet for, at forhindre hvidvaskning af penge.

9. Betalingsregler

9.1 Indbetalinger
Betalingsmetoder kan blive fundet ved at trykke på vinduet "Indbetaling". Betalingsmetoderne vi udbyder på siden kan skifte. Når du vælger en betalingsmetode, accepterer du vilkårene for den pågældende betalingsmetode, du accepterer eventuelle gebyrer der er gældende, samt at betalingsmetoden er gyldig, og at betalingskontoen tilhører dig, og at du har ret til at bruge betalingsmetoden.

Det er ulovligt, at indbetale penge, som er anskaffet ulovligt.

Fra December 2019, accepterer vi kun betalinger i Danske Kroner.

Vi accepterer ikke kontanter direkte eller kontanter leveret til nogen betalingsudbyder.

9.2 Gevinster
Når udfaldet af et spil som du har taget del i er blevet afgjort, eller når vi bekræfter resultatet af en begivenhed, vil gevinsterne blive gjort tilgængelig til dig på din konto.

Hvis vi ved en fejl krediterer din konto med gevinster der ikke tilhører dig, uanset årsag vil de blive taget tilbage fra din spillekonto. Hvis du har udbetalt disse gevinster før vi opdager fejlen, skal du med det samme informere os og du vil blive påkrævet at betale det tilbage. Hvis du ikke gør dette, vil vi tage alle tilgængelige juridiske midler for os i brug, for at få gælden tilbage.

9.3 Udbetalinger
Du må udbetale ethvert beløb, som er på din saldo på din konto. Anmodninger om udbetalinger kan kun gøres på siden.

Hvis du ønsker at udbetale alle dine midler, må du først annullere alle udestående indsatser/spil.

Du accepterer, at midler på din konto kun må blive brugt til at spille spillene fundet på siden. Hvis du anmoder om en udbetaling uden at gennemspille det beløb som svarer til, eller er højere end, de beløb som du har indbetalt, forbeholder vi os retten til kræve at du gennemspiller det fulde eller dele af tidligere indbetaling(er) lavet og/eller trække et gebyr på den udbetaling som er anmodet. Vi kan afvise en udbetaling hvis vi mistænker at midlerne bliver udbetalt med forbindelse med nogen form for svig eller hvidvaskning.

Før at en udbetaling bliver accepteret, kan vi anmode om, at du giver juridisk identifikation. Det kunne for eksempel være (men er ikke begrænset til) certificerede kopier af pas, id-kort eller anden dokumentation, som vi mener er nødvendige under omstændighederne. Vi kan også foretage telefonisk verificering, ansigtsbekræftelse eller anden verificering som er krævet for at sikre, at du er den du siger, du er.

Du kan maksimalt udbetale et beløb på 500.000 DKK i en 24 timers periode medmindre, at et større beløb er blevet aftalt med os.

Alle udbetalinger skal gøres til samme betalingsmetode, som du valgte at lave en indbetaling med, medmindre vi beslutter noget andet eller ikke er i stand til det. Hvis du indbetaler med forskellige betalingsmetoder, forbeholder vi os retten til at splitte din udbetaling på tværs af betalingsmetoderne og behandle hver udbetaling gennem den respektive betalingsmetode efter vores skøn, og i henhold til politikker og regler mod hvidvaskning af penge.

Vi kan anmode om at du ændrer din udbetaling, annullerer den, eller at den ændres til en anden metode for udbetaling i henhold til politikker og/eller regler mod hvidvaskning af penge.

Annullereing af en udbetaling (uanset om det er gjort af dig eller os) giver dig ikke ret til kompensation hvis du skulle vælge at spille med midlerne på din konto før udbetalingen er færdigbehandlet.

Vi forbeholder os ret til, at opkræve et rimeligt administrativt gebyr, hvis du gennemfører mere end 25 godkendte udbetalinger i løbet af en (1) kalender måned. Det rimelige administrative gebyr vil være 2 % af den transaktionsværdi, men ikke mindre end 50 DKK eller tilsvarende. Det opkræves ved hver udbetaling efter den 25. udbetaling indenfor hver given måned.

9.4 Tilbageførsler
Hvis en tilbageførsel på en indbetalingsmetode som du har brugt, bliver efterspurgt af en betalingsudbyder, kan vi tage følgende handlinger:

  • Vi kan blokere din konto;
  • Vi kan foretage handlinger som vi har berettigt til, i henhold til loven;
  • En tilbageførselsmeddelelse kan udstedes og sendes til dig ved hjælp af dine registreringsoplysninger;
  • Vi vil bruge samme betalingsmetode som valgt af dig når du lavede indbetaling for at kunne udstede tilbageførslen.
Hvis du ikke er I stand til at bekræfte din identitet og/eller betalingsmetoden brugt til at kreditere kontoen, vil vi sende to påmindelses-emails, og disse vil have et administrativt gebyr på 500 DKK hver. Vi kan i disse tilfælde også trække tilsvarende beløb fra eventuelle midler på din konto.

Saldoen på din konto kan gå i negativ i forbindelse med tilbageførsler.

10. Lukning af din konto

10.1 Du kan lukke din konto til enhver tid ved at kontakte kundeservice direkte på support@casino.dk.

10.2 Når du lukker din konto skal du:

  • Først annullere eller vente på afvikling af igangværende kuponer;
  • Kontakte kundeservice og specifikt anmode om, at få lukket din konto;
  • Vi vil med det samme overføre alle midler på din spillekonto (med forbehold af fradrag af relevante udbetalingsgebyrer) til bank konto/konti, debit/kreditkort eller hvilken som helst anden betalingsmmetode tilgængeligt i dit land (dog ikke kontanter) som kun tilhører dig og er i dit navn. Sådanne overførsler vil blive gennemført i overensstemmelse med love og regler gældende i Danmark.

10.3 Hvis du ønsker at få penge fra lukkede, blokerede eller ekskluderede konti, er du nødt til at kontakte kundeservice.

10.4 Hvis du lukker din konto fordi du har problemer med spilafhængighed, venligst se vores sektion for ansvarligt spil.

11. Hvilende & inaktive konti

11.1 En inaktiv konto er en konto, som ikke er blevet tilgået eller logget ind på i en kontinuerlig periode af 12 måneder.

11.2 En hvilende konto som, som har en balance, som ikke er blevet brugt i en uafbrudt periode på 30 måneder.

11.3 En tilbageværende balance på lukket eller selvudelukket konto kan blive returneret til dig ved kontant med vores kundeservice. Vi vil bestræbe os på at resturnere alle midler til dig, så balancen bliver nul under omstændighederne beskrevet ovenfor. Venligst vær opmærksom på at ingen gebyr vil blive pålagt grundet inaktivitet på din spillekonto.

11.4 Hvis din konto bliver hvilende og vi stadig ikke er i stand til, at få kontakt til dig, skal vi, hvis det er nødvendigt, forsøge at overføre midlerne tilbage til en af de betalingsmetoder som du valgte at lave en indbetaling med.

12. Bonusser

12.1 Enhver bonus er kun tilgængelig én gang per person, familie, husstand, adresse, email adresse, kreditkort nummer, bankkonto, telefonnummer, computer/enhed og/eller IP adresse.

12.2 Enhver "velkomstbonus" er kun tilgængeligt for nye kunder, som åbner en konto på siden, og som aldrig har haft en konto på siden før, aldrig har modtaget nogen form for velkomst tilbud før og personer som er inviteret til at tage del i et velkomst tilbud, da det specifikt bliver tilbudt dem, når de registrerer sig på siden.

12.3 Nogle bonusser skal manuelt aktiveres af dig på din konto. Medmindre andet er skrevet, så kan du gøre dette efter, at du logger ind på din konto og indbetaler det beløb, som er nødvendigt for, at kunne få bonussen. Den slags bonusser kan kun blive aktiveret, når der er rigtige penge tilgængelig på din konto. Hvis du spiller med nogen af dine indbetalte midler, før du tager imod bonussen, så kan tabte midler, ikke blive brugt til, at aktivere bonussen.

12.4 Bonusbeløbet vil blive placeret i en bonus balance og vil blive holdt separat fra dine rigtige penge. Når du tager imod en bonus, vil dine rigtige penge, bonussen og alle gevinster genereret fra dem forblive bonus penge, som er underlagt begrænsninger, og kan ikke udbetales eller bruges på andre produkter, indtil gennemspilskravene er gennemført. Din balance vil være tilgængelig igen, når du har gennemført gennemspilskravene. Det der er på saldoen fra din bonus balance, som tilhører den aktive bonus vil derefter blive overført til din rigtige penge balance.

12.5 Alle bonusser kan have et gennemspilskrav, som skal gennemføres indenfor en givet tidsramme før, at potentielle gevinster og/eller bonusser kan blive udbetalt. Gennemspilskrav af en bonus betyder det antal væddemål eller beløb du skal satse, før at bonussen og eventuelle gevinster er overført til din rigtige penge balance og kan udbetales. Gennemspilskravene for hver bonus har nogle bestemte regler for bonussen, og vil være på flere gange af det bonus beløb eller af bonussen plus indbetalingsbeløbet, sammen med en tidsgrænse for hvornår, at dette beløb senest skal spilles igennem. Hvis gennemspiskravet ikke bliver gennemført og/eller annullerer du en aktiv bonus af hvilken som helst årsag, kan det resultere i, at alle gevinster opnået i gennemspilsperioden af bonussen bliver fjernet. Enhver mulighed på at udbetale midlerne eller forestage cash out på nogen placerede væddemål, før gennemførelsen af bonussens gennemspilskrav, kan resultere i, at du mister bonussen og opnåede gevinster. Systemvæddemål tæller ikke med i gennemspilskravene. Kun væddemål som er placeret og afgjort i kampagneperioden vil blive talt med i gennemspilskravet. Ethvert væddemål placeret og/eller afgjort udenfor denne periode vil ikke tælle med.

12.6 Ethvert bevis eller rimelig mistanke på, at specifike væddemål er placeret på et hvilket som helst spil (f.eks. ved at spille på forskellige udfald på samme hånd/kamp for at skabe "omsætning") uden risiko, vil ikke kvalificeres i nogen gennemspilskrav. Eksempler på spil uden risiko inkluderer at spille på rød og sort samtidig på roulette. Spille på player og banker samtidig I Baccarat. Hvis du bliver fanget i aftalt med andre spillere, for eksempel en person spiller på "player" og den anden spiller på "banker" så vil du få dine spil annulleret, kontoen lukket og alle indbetalinger lavet af dig vil blive tabt.

12.7 Hvis en bonus kan (for eksempel på grund af forhøjede odds) give dig garanteret eller øget chancer for overskud uanset resultatet; og vi har bevis eller rimelig mistanke om at du har placeret et eller flere væddemål (alene eller i en gruppe af spillere) igennem nogen af de sider som tilhører Betsson Group med den slags bonus, så kan vi trække bonussen og alle gevinster opnået af dig, imens bonussen blev gennemspillet, og vi kan også lukke din konto og tilbageholde alle midler tilbage på kontoen efter vores skøn.

12.8 Hvis du annullerer en bonus, vil du miste bonussen og alle gevinster som stammer fra bonussen. Nærmere oplysninger om gældende begrænsninger findes i de specifikke vilkår for kampagnen.

12.9 Vi har retten til at afvise enhver spiller en bonus og vi kan ændre bonussen (samt annullere), hvis vi mener at:

  • Bonussen bliver misbrugt (Vores definitionen af misbrug inkluderer, men er ikke begrænset til, en spiller som gør brug af vores kampagne tilbud uden nogensinde at satse og/eller risikere at miste egne midler);
  • Tekniske problemer som er sket i forbindelse med bonussen;
  • Bonussen, af en eller anden grund, ikke er i stand til at blive gennemført som planlagt.

12.10 Vi tilbyder vores kampagner i god tro til spillere, der bruger vores tjenester som underholdning. Vi forbeholder os retten til at annullere eller fjerne en spillers adgang til disse spil, i tilfælde af mistanke om misbrug af disse tilbud, og hvis vi finder det nødvendigt at lukke overtrædelsens konto med øjeblikkelig virkning. I tilfælde af at en overtræders konto er lukket, er vi ikke ansvarlige for at refundere eventuelle tab for en spiller på nogen spil eller til at tilbagebetale eventuelle balance på spillerens konto. 'Misbrug' omfatter, men er ikke begrænset til, brug af software og/eller åbne flere konti for at få en urimelig fordel med en bonus. I alle tilfælde af misbrug forbeholder vi os retten til at tilbageholde alle gevinster og resterende midler på din konto.

Derfor: Hvis vi bemærker, at en bonus bliver misbrugt, og/eller bonusvilkårene bliver brudt, kan vi tage følgende handlinger imod sådanne misbrugere:
  • Tilbagekalde og/eller annullere bonusser og bonusgevinster som vi anser for at være vundet ved misbrug af systemet.
  • Spillere som er blevet opdaget i at misbruge bonustilbud kan blive udelukket fra at modtage yderligere bonusser.
  • Misbrugerens spillerkonto kan blive lukket.
En liste over, hvad der kan anses for misbrug, kan omfatte, men er ikke begrænset til:
  • Bruge mere end en konto,
  • Spille mod sig selv, ingen risiko eller lave margin indsatser,
  • Placer spil der overstiger den maksimale indsats som er tilladt, når man har en aktiv bonus som er £6 per spillerunde eller 50 pence per linje (eller i tilsvarende beløb i din valuta),
  • Gennemspille bonusser på udlukkede spil,
  • Aftalt spil,
  • Manipulering af software, udnyttelse af smuthuller eller andre tekniske former for misbrug eller anden adfærd, der udgør bevidst bedrageri,
  • Maskere IP adressen eller brug af VPN.

12.11 Alle bonusser er beregnet til fritidsspillere og/eller brugt som underholdning til vores kunder, og vi forbeholder os derfor ret til at begrænse adgangen til at deltage i hele eller en del af enhver bonus.

12.12 Det maksimale udbetalingsbeløb tilladt fra gevinster, fra enhver bonus eller ekstra spins tilbud, før en indbetaling er blevet lavet, er på €100 eller det tilsvarende I din konto’s valuta.

12.13 Medmindre andet er angivet på de specifikke bonus/kampagne sider, har alle bonusser i Casino en maksimal indsats i stedet for € 6 pr. Runde eller € .50c indsats pr. Linje (eller tilsvarende valuta) og manglende overholdelse af denne maksimale indsatsregel kan resultere i kontolukning og tab af bonussen og eventuelle gevinster opnået under gennemspilningen af bonussen.

12.14 Uregelmæssigt spil
Til hver en tid, kan vi vælge at gennemgå alt historik og spilletransaktioner og/eller overvåge din brug af enhver bonus eller bonusser. Hvis uregelmæssig spil er mistænkt, så forbeholder vi os retten til at diskvalificere dig fra enhver ekstra spins kampagne, bonus eller nogen andre former for kampagner og/eller tilbageholde alle indbetalinger og/eller gevinster og/eller lukke din konto. Uregelmæssigt spil er betragtet som bonus misbrug og er ikke tilladt på siden. Uregelmæssigt spil kan inkludere (men er ikke begrænset til) low margin betting, equal betting, zero risk bets eller hedge betting.

Disse betragtes som uregelmæssig spil, når de er udført med hensigt på, at udnytte bonusser, Derudover betragtes følgende typer spil som uregelmæssigt spil:
  • Øge spillesaldoen og derefter ændre dit spilmønster betydeligt (væddemål, spiltype, væddemålskonstruktion eller andet væddemålsmønster) for at fuldføre væddemålskravene til enhver bonus;
  • At bruge et væddemålssystem eller placere 50/50 spil på chancespil, og/eller
  • Bruge "double-up" eller gamble funktionen for at forhøje gevinsterne;
  • Forøgelse af din spillesaldo, efter at have satset højværdis-indsatser, og derefter fortsætte med at placere spil på mindre end halvdelen af den forudgående indsatsværdi, for at opfylde bonuskravskravene.
  • Gennemspilning på spil som ikke tæller med i gennemspilskravet, eller spil som tæller 0 % i gennemspilningen som er specificeret på den specifikke bonus kampagne sides regler;
  • Gennemspilning på spil med bonuspenge for at bygge værdien op, tabe bonussen og så udbetale den opbyggede værdi med en sekundær indbetaling.

13. Ansvarligt spil

13.1 Vi ønsker, at vores spillere har det sjovt ved at spille på Casino.dk. Derfor anbefaler vi altid at spille ansvarligt. Spil på siden skal være sjovt, så at låne penge for at kunne spille, bruge mere end du har råd til, eller bruge penge som er sat til side til andre ting, er ikke noget du skal gøre, da det kan lede til problemer for dig selv og folk omkring dig. Hvis du har brug for hjælp med at overkomme den slags afhængighed, venligst besøg "Min Konto" sektionen i din profil eller venligst følg dette link, som vil viderestille dig til vores side om ansvarlig spil. Spil altid ansvarligt og med omtanke.

13.2 Grænser
Du kan sætte grænser på din konto. Disse grænser er:

13.2.1 Indbetalingsgrænse
Det er obligatorisk at vælge daglige, ugentlige eller månedlige indbetalingsgrænser, før at man kan spille. Du kan til enhver tid øge eller sænke din indbetalingsgrænse ved at besøge afsnittet om ansvarligt spil under "Min konto", der er dog en ventetid på 24 timer, før at ændringen træder i kraft, hvis du hæver at din indbetalingsgrænse. Det betyder, at hvis du ændrer din indbetalingsgrænse fra 100 kr til 200 kr pr. uge, vil denne ændring først træde i kraft 24 timer efter ændringen. Efter afkølingsperioden bliver du bedt om at bekræfte den nye indbetalingsgrænse, før den kan træde i kraft. Hvis du beslutter at afvise den nye indbetalingsgrænse, træder den gamle i kraft igen.

13.3 Reality Check
Når du spiller på siden, vil en pop-up besked komme frem og vil sætte dit spil på pause, for at minde dig om, at du har spillet i en time. Dette vil blive gjort hver time. Denne pop-up besked vil påminde dig om hvor meget du har tabt eller hvor meget du har vundet, samt tiden du har brugt på siden. Du vil der kunne vælge om du vil forsætte med at nyde vores spil eller logge ud.

13.4 Selv-ekskludering og cool off

13.4.1 Nogle gange kan kampens hede få det bedste af os. Vi tilbyder en lang række muligheder for at kunne tage en pause på alt fra 24 timer, til ubestemt selvudlukkelse. Hvis du føler at du har brug for en længere periode, eller en permanent selvudlukkelse, så kontakt venligst vores kundeservice.

Hvis du overvejer en national selvudlukkelse. Så vil du måske ønske at tilmelde dig ROFUS. ROFUS er en gratis service, der giver dig muligheden for, at selvudlukke dig fra alle online spillesider med licens i Danmark. For at finde ud af mere om, og tilmelde dig ROFUS, Så kan du læse mere her: https://rofusweb.spillemyndigheden.dk/

Udover de overnævnte muligheder, så findes der software, som kan blokere adgang til spillesider, såsom Betfilter og Gamlock. Dog kan vi ikke garantere disse services effektivitet eller tage ansvar for tab eller skade sket fra, at bruge disse services.

13.4.2 Du vil ikke kunne åbne nogen konto på siden, hvis du vælger, at selvudlukke dig selv og du kan heller ikke logge ind. Du vil også miste deltagelse i enhver konkurrence eller lodtrækning, som du deltog i før selvudlukkelsen, samt miste eventuelle ikke-pengepræmier eller invitationer, der er blevet tildelt eller tilbudt til dig forud for sådan selvudlukkelse, men som endnu ikke blevet indløst eller brugt af dig (eksempel på dette kan være billetter til en begivenhed er blevet tilbudt til dig, men begivenheden finder sted i løbet af selvudlukkelsesperioden, så bliver invitationen automatisk trukket tilbage ved selvudlukkelsen). Til sidst, vil du ikke modtage marketing kampagner eller personlige meddelelser fra os, indtil din selvudelukkelsesperiode er ophørt. Dette er for, at forhindre, at spil bliver promoveret til dig på et tidspunkt, hvor du har taget lidt tid til at vurdere din spilleadfærd.

13.5 Test dig selv – Selvvurderingstest
Hvis du er bekymret for, om du er ved at få et spilleproblem, eller tror du at du allerede har et spilleproblem? Så prøv vores selvurderingstest. Du vil måske finde resultatet interessant. Hvis du er bekymret omkring dit testresultat, så overvej at aktivere en selvudlukkelse på din konto eller kontakt vores kundeservice for at modtage yderligere hjælp og råd.

Selvuderingstesten (Ferris & Wynne)

13.6 Andet
Hvis vi tror at spil vil skabe finansielle eller personlige problemer kan vi lukke din konto og herefter må du ikke åbne en ny konto. Det vil være på egen risiko og vi kan blive holdt ansvarlige.

14. Fejlede og afbrudte spil

Vi gør alt hvad vi kan, for ikke at have tekniske fejl, men det er desværre ikke altid muligt. Vi er derfor nødt til at fortælle dig følgende:

14.1 Vi, vores leverandører og / eller licensgivere accepterer ikke noget ansvar for nedetid, serverforstyrrelser, forsinkelser, tekniske eller politiske forstyrrelser af spil. Tilbagebetaling kan kun gives efter ledelsens skøn;

14.2 Vi, vores leverandører og / eller licensgivere accepterer ikke noget ansvar for nogen skader eller tab der anses for, eller hævdes for, at være opstået fra eller i forbindelse med sidens eller dets indhold, herunder og uden begrænsning for:

  • Forsinkelser eller afbrydelser i drift eller transmission;
  • Tab eller korruption af data;
  • Kommunikations- eller linjesvigt;
  • Ethvert misbrug af siden eller dens indhold;
  • Eventuelle fejl eller udeladelser i indholdet;

14.3 I tilfælde af et casino systemfejl er alle indsatser ugyldige;

14.4 Hvis dit spil mislykkes på grund af en fejl i systemet, refunderer vi det beløb der satses i dit spil, ved at kreditere det til din konto, eller, hvis din konto ikke længere eksisterer, ved at betale det direkte til dig på en godkendt metode. Hvis du har optjent kredit på det tidspunkt, hvor spillet mislykkedes, udbetales kreditens monetære værdi til din konto, eller hvis din konto ikke længere eksisterer, vil den blive sendt til dig direkte på en godkendt måde;

14.5 Vi skal tage alle rimelige skridt for, at sikre, at vores computersystem muliggør din deltagelse i et spil. Hvis du, efter at du har lavet et væddemål, er afbrudt af en fejl i telekommunikationssystemet eller en fejl i dit computersystem, genoptager spillet igen på det nøjagtige tidspunkt umiddelbart før afbrydelsen opstod. Hvis en sådan genoptagelse dog ikke er mulig, skal vi:
  • Sørge for at spillet afsluttes;
  • Refundere beløbet af indsatsen til dig ved at placere det på din konto.

14.6 Hvis et spil forbliver ufærdigt i 90 dage grundet tekniske problemer, funktionsfejl, frivillig nedlukning af klient's konto osv, så vil spillets fremskridt blive permanent afsluttet. Dine indsatser vil blive returneret til din spillekonto, dog afhænger det af det pågældende spil. Du kan se spillet's resultat, efter afslutning, på din spilhistorik.

15. Klage

15.1 Vores mål er at give den bedste kundeoplevelse i industrien. Derfor håber vi, at du ikke skulle have nogle klager, men skulle dette være tilfældet, så er dette måden at gøre det.


15.2 For at vi kan håndtere din klage hurtigst muligt, skal klagen indholde klar information om din identitet, så vel som alle de relevante detaljer i forbindelse med klagen. Vi vil bestræbe os på hurtigt at løse en rapporteret sag og nå en mindelig løsning. Hvis det, af hvilken som helst årsag, ikke kan løses indenfor 14 dage, så vil vi informere dig på skrift om hvornår du skal forvente en afgørelse i sagen.

15.3 Eventuelle krav du måtte have ved enhver transaktion, skal ske inden for seks måneder efter transaktionen, betaling og/eller afgørelsen fandt sted/skulle have fundet sted; Ellers vil vi ikke overveje kravet. Når et krav er modtaget, vil vi gennemgå eventuelle forespørgsler eller omstridte transaktioner og fortælle dig resultatet. Vores beslutning om dette er endelig, i enkle ord, hvad vi siger, gælder.

16. Når du kontakter os

16.1 Når du kontakter os, tillader vi ikke at du kommer med udtalelser som:

  • Er af seksuel karakter eller groft stødende;
  • Bruge nedsættende udtryk og/eller ansporer had;
  • Er grov, ærekrænkende, eller på anden måde mobber, truer eller forudsager ubehag eller gener for vores kundeservicemedarbejdere.

16.2 Vi optager og beholder kopier af alt kommunikation, som du har med vores kundeservicemedarbejdere.

17. Når der tales med andre

17.1 Der kan tilbydes chatfaciliteter til at skrive med andre spillere. Når du er i kontakt med andre spillere, skal du ikke afgive udsagn eller kommunikere indhold som:

  • Er seksuelt eksplicit eller grovt fornærmende;
  • Bruger nedsættende udsagn og/eller tilskynder til had;
  • Tilskynder eller letter antisocial opførsel;
  • Tilskynder eller letter ulovlige aktiviteter;
  • Chikanerer, truer eller forårsager utilpashed eller ulemper andre spillere;
  • Påvirker andre spilleres handlinger gennem trusler eller misbrug;
  • Forstyrrer den normale strøm af dialog, afgiver udsagn, der er fornærmende, ærekrænkende, chikanerende eller fornærmende for brugere af webstedet;
  • Annoncerer, promoverer eller på anden måde henviser til tredje parter;
  • Vedrører webstedet eller ethvert andet websted, der er forbundet til siden og er usandt og /eller ondsindet og/eller ødelæggende for webstedet;

17.2 Du kolladerer ikke på nogen måde gennem chatrumene.

17.3 Eventuelle mistænkelige chats vil blive rapporteret til MGA og / eller den danske spilmyndighed..

17.4 Vi gennemgår alle chats og fører en database og fortegnelse over alle udsagn. Din brug af chatfaciliteten skal kun være til rekreative og sociale formål.

17.5 Hvis du overtræder nogen af bestemmelserne vedrørende chatfaciliteten, kan vi fjerne rettigheder til chatrummet eller straks lukke din konto. Hvis vi gør det, refunderer vi alle midler, der måtte være på din konto ud over ethvert beløb, der måtte skyldes os (hvis nogen).

17.6 Vi er ikke ansvarlige, hvis der opstår skader på grund af sådan chatfunktionalitet. Du accepterer at kompensere os for enhver skade, der opstår som følge af din ulovlige eller upassende opførsel som konsekvens ved overtrædelse af disse chatregler.

18. Privatlivspolitik

Du kan læse vores privatlivspolitik på vores hjemmeside her. Du bør være opmærksom på, at ved accept af reglerne indgår fuld accept af betingelserne i vores privatlivspolitik. Vi beder derfor om, at du læser privatlivpolitikken omhyggeligt.

19. Dit ansvar overfor os

19.1 Du kommer ind på siden og deltager i spillene på egen risiko. Siden og spillene leveres 'som de er'. Det eneste løfte vi laver i forhold til siden, er beskrevet i disse regler. Vi garanterer ikke (i enkelt sprog, vi kan ikke juridisk love) at:

  • Softwaren eller siden er egnet til formålet og fri for fejl;
  • Siden og/eller spillene vil vore tilgængeligt uden afbrydelser.

19.2 Vi kan ikke holdes ansvarlige for dit brug af vores side. Dette omfatter ethvert tab, omkostninger, udgifter eller skader, uanset om det er direkte eller indirekte, specielle, følgende, tilfældige eller på en anden måde opstår i forbindelse med din brug af siden eller din deltagelse i spillene.

19.3 Du accepterer hermed fuldt ud, at erstatte os (på et enkelt sprog, kompensere os for ethvert tab) og direktører, medarbejdere, partnere og serviceudbydere for enhver omkostning, udgift, tab, skader, erstatninger og forpligtelser, uanset hvordan dette måtte opstå i forbindelse med din brug af siden eller deltagelse i spillene. Hvis du ikke accepterer dette, bør du ikke bruge siden.

20. Overtrædelser, sanktioner og lukning

20.1 Hvis vi har mistanke om at du har overtrådt disse regler, kan vi nægte at åbne, suspendere eller lukke din konto. Vi kan også tilbageholde penge i din konto (inklusiv indbetalingen) og afregne eventuelle penge eller skader mod os med pengene i din konto.

20.2 Vi har også ret til at fryse eller lukke din konto og annullere enhver indsats hvis:

  • Vi formoder at du er involveret i ulovlige eller svigagtige aktiviteter;
  • Du har problemer med kreditorer, eller på anden vis er skadelig for vores forretning.

20.3 Vores beslutning er endelig.

21. Bekæmpelse af hvidvaskning af penge

21.1 Som spiloperatør skal vi overholde loven samt relevante regulationer udarbejdet af den danske spillemyndighed om forebyggelse af hvidvaskning af penge og eventuelle tilhørende regler. Vi kontrollerer alle transaktioner og rapporterer enhver mistænkelig transaktion til de relevante kompetente myndigheder i Danmark.

21.2 Hvis du bliver opmærksom på enhver mistænkelig aktivitet i forbindelse med nogen af spillene på siden, skal du straks rapportere det til os.

21.3 Vi kan suspendere, blokere eller lukke din konto og tilbageholde midler i overensstemmelse med loven om forebyggelse af hvidvaskning af penge.

22. Uautoriseret brug af din konto

Har du mistanke om at andre har personer har logget ind på din konto, skal du kontakte os med det samme på support@casino.dk. For at hjælpe os så meget som muligt, vil det være en stor hjælp hvis du kan svare på følgende spørgsmål.

Hvornår og hvordan blev du opmærksom på at din konto har været brugt uden din tilladelse?

Hvilken computer logger du ind til din konto fra? hjem/arbejde eller offentlig sted??

Har du givet dit brugernavn og adgangskode til andre personer?

Er dine login oplysninger gemt på din computer?

Har andre personer adgang til din computer?

Har du installeret anti-virus software på din computer?

23. Ophavsret

23.1 Vi er eneejere af varemærket 'Casino.dk' og 'Casino.dk' logoet. Enhver uautoriseret brug af 'Casino.dk' varemærket og 'Casino.dk' logoet kan resultere i retsforfølgelse.

23.2 www.casino.dk er enhedsressourcefinder og ingen uautoriserede kan gøre brug af denne URL på et andet websted eller en digital platform uden vores forudgående skriftlige samtykke. Links til siden og enhver af siderne deri må ikke indgå i nogen anden hjemmeside uden forudgående skriftlig tilladelse.

23.3 Vi er ejeren samt den retmæssige licenshaver af rettighederne til de teknologi-, software- og forretningssystemer, der anvendes på siden.

23.4 Indholdet og strukturen af sidens hjemmeside er underlagt copyright © og databaserettigheder tilhørende BML Group Ltd. Alle rettigheder forbeholdes. Ophavsretten til denne hjemmeside, herunder al tekst, grafik, kode, filer og links tilhører Casino.dk og webstedet må ikke reproduceres, transmitteres eller lagres helt eller delvist uden vores skriftlige samtykke. Din tilmelding og brug af vores system giver således ikke nogen rettigheder over den intellektuelle ejendomsret, der er indeholdt i vores system.

23.5 Du indvilliger i ikke at bruge nogen automatisk eller manuel anordning til at overvåge Casino.dk's websider eller indhold deri. Enhver uautoriseret brug eller reproduktion kan retsforfølges.

24. Adskillelse af vilkår

Hvis en bestemmelse i disse vilkår og betingeler anses for at være ulovlig eller uden retskraft, skal en sådan bestemmelse udskilles fra disse vilkår og betingelser, og alle andre bestemmelser forbliver i kraft uanset denne adskillelse.

25. Hele aftalen og formaliteter

25.1 Denne aftale udgør hele aftalen mellem dig og Casino.dk med hensyn til denne hjemmeside, og undtagen i tilfælde af svig, erstatter alle tidligere eller samtidig kommunikation og forslag, uanset om disse er elektroniske, mundtlig eller skriftlige, mellem dig og Casino.dk med hensyn til denne hjemmeside.

25.2 En trykt version af denne aftale og enhver meddelelse i elektronisk form, skal være tilladt i retslige eller administrative procedurer baseret på, eller i forbindelse med denne aftale, i samme omfang og på de samme betingelser, som andre forretningsdokumenter og optegnelser oprindeligt genereret og vedligeholdt i trykt form.

26. Overdragelse

Vi kan overdrage eller overføre denne aftale. Du kan ikke overdrage eller overføre denne aftale.

27. Insolvens

Vi holder kunders midler i en seperat bank konto. Du skal dog være opmærksom på, at disse midler skal fordeles til kreditorer i tilfælde af insolvens som fastsat i den maltesiske insolvenslov.

28. Gældende lov og jurisdiktion

Disse vilkår og betingelser er underlagt og fortolkes i overensstemmelse med lovgivningen i Danmark. I tilfælde af eventuelle tvister, der udspringer af eller i forbindelse med vilkår og betingelser eller enhver tjenesteydelse herunder, skal lovene i Danmark gælde.

29. Bilag

Spil's specifikke regler

Reglerne inkluderet i denne sektion omhandler bestemte spil. Vi bruger nogle gange spil som er lavet af andre firmaer og de beder os inkludere disse regler i vores egne regler. Der er nogle gange regler som er så specifikke til et spil, at du selv er nødt til at være klar over reglerne hvis du spiller det spil. Alle disse regler er lagt I denne sektion. Ved at spille nogle af spillene vil du acceptere disse spilleregler.

1.1 Net Ent Casino Spil
Vores casino er opereret af BML Group Ltd og licenseret og reguleret af den danske spillemyndighed under licencnummer 18-140667 i perioden 2017-2021. Vores casino udbudt af Net Entertainment. Vi er ikke ansvarlige for nogen problemer som du kan få i forbindelse med spillet, da Net Entertainment under sin egen spillelicens og i henhold til maltesisk lovgivning er ansvarlig for alt spil.

Læs de komplette regler og vilkår for brug af casino på vores hjemmeside.

1.2 Live Dealer Spil
Live Dealer Spil er opereret af Evolution Gaming, med licens fra Malta Gaming Authority under Evolution Gaming Malta Limited - Licensnummer MGA/B2B/187/2010. Vi hverken kontrollere eller styrer Live Dealer Spil og er derfor ikke tilbudt under vores licenser. Vi er autoriseret til at promovere samt markedsføre Live Dealer Spil udbudt af Evolution Gaming, for at tilbyde dig adgang til sådanne Spil og hjælpe dig med at føre penge til/fra din konto til/fra Live Dealer Spil. Evoliton Gaming er alene ansvarlig for at Live Dealer Spil operere fair. Vi er ikke ansvarlige for spiltransaktioner i relation til deltagelse i Live Dealer Spil. For din information. Evolution sender direkte begivenheder fra Letland.

Læs de komplette regler og vilkår for brug af hvert specifikt spil af Live Dealer Spillene på vores
hjemmeside.