• FAQ

    1. Opdatering af systemet

    Det er sjældent, du vil opleve tekniske problemer. Her er dog en liste med, hvad du kan gøre for evt. at løse problemet:
    1.Slet dine midlertidige filer og internet-cookies;
    2.Kontroller, at du har den seneste udgave af JAVA og Flash;
    3.Kontroller din Internet-sikkerhedsindstillinger, måske er du nødt til at sænke dem;
    4.Du er nødt til at tilføje Casino.dk til liste over sikre websteder;
    5.Du er tillade pop-ups fra vores websted.
    6: Prøv eventuelt i en anden browser.

    Hvis du har gjort det og fortsat oplever det samme problem, så send os en e-mail eller kontakt os på chat med følgende oplysninger, som kan hjælpe vores tekniske afdeling med at undersøge det.

    1.Er det sket før?
    2.Hvilket spil spillede du, da det skete og hvor længe havde du spillet?
    3.Spillede du for alvor eller for sjov?
    4.Hvad gjorde du præcist, da fejlen opstod?
    5.Hvilke styresystem bruger du?
    6.Hvilken browser bruger du?


    Send os et skærmbillede af fejlen og disse oplysninger. Når vi har modtaget disse oplysninger fra dig, sender vi det til vores tekniske afdeling til undersøgelse. Tak for din hjælp, og er der noget du ikke forstår, så kontakt os igen på e-mail eller chat med dine spørgsmål.

    2. Sådan opdaterer du Java

    For at få det fulde udbytte af vores spil skal du have den seneste JAVA-version installeret på computeren. Du kan downloade JAVA-versionen helt gratis. Du kan downloade de seneste Java-version på webstedet for Java.

    3. Sådan opdaterer du Flash

    For at få det fulde udbytte af vores spil skal du have den seneste Flash-version installeret på computeren. Du kan downloade Flash-versionen helt gratis. Du kan downloade den seneste Flash-version på webstedet for Adobe Flash-afspilleren.

    4. Hvordan kontrollerer jeg firewall-indstillingerne?

    Windows:

    1.Klik på "Start" i nederste venstre hjørne af skærmen.
    2.Vælg "Kontrolpanel" og derefter "Sikkerhedscenter" for at åbne Windows’ sikkerhedscenter.
    3.Gå til bunden af formularen og klik på linket "Windows Firewall".
    4.Vælg en af de tre radioknapper på Windows Firewall-formularen, der åbnes. Radioknappen "Til" er det anbefalede valg.
    5.Klik på "OK" i bunden af dialog-boksen.
    6.Luk vinduet med Windows Sikkerhedscenter og luk Kontrolpanel-vinduet.

    5. Hvordan kan jeg tilføje dit websted til listen med sikre websteder?

    Internet Explorer
    1.Åbn din web-browser.
    2.Klik på "Funktioner" og "Internetindstillinger"
    3.Vælg fanen "Sikkerhed" i den øverste del af vinduet.
    4.Klik derefter på knappen "Websteder du har tillid til" og knappen "Websteder".
    5.Skriv webstedets adresse, som du ønsker at tilføje listen med sikre websteder og klik på "Tilføj".
    6.Gem dine ændringer ved at klikke på "Luk".

    Mozilla
    1.Åbn din web-browser;
    2.Klik på "Funktioner" og Indstillinger og vælg fanen Personlige oplysninger.
    3.Klik derefter på knappen Cookies ? Undtagelser.
    4.Skriv følgende i webstedets adresse du ønsker at tilføje til listen med sikre websteder og klik på knappen Tillad
    5.Gem dine ændringer ved at klikke på "luk".

    6. Hvordan ændrer jeg mine sikkerhedsindstillinger ?

    Internet Explorer
    1.Åbn din web-browser.
    2.Klik på "Funktioner" og "Internetindstillinger"
    3.Vælg fanen "Sikkerhed" i øverste del af vinduet.
    4.Under "Sikkerhedsniveau for denne zone" kan du sænke sikkerhedsindstillingerne.
    5.Gem din ændringer ved at klikke på OK".

    Mozilla
    1.Åbn din web-browser.
    2.Klik på "Funktioner" og "Indstillinger"
    3.Vælg fanen "Sikkerhed" i øverste del af vinduet;
    4.Vælg et lavere sikkerhedsniveau end det aktuelle valg;
    5.Gem dine ændringer ved at klikke på "OK".

    7. Sådan slår du blokering af pop op-vinduer fra

    Internet Explorer
    1.Åbn din web-browser.
    2.Klik "Funktioner", "Blokering af pop op-vinduer" og "Slå blokering af pop op-vinduer til/fra"

    Mozilla
    1.Åbn din web-browser;
    2.Klik på menuen "Funktioner"
    3.Klik på "Indhold"
    4.Du kan slå alle pop op-vinduer fra
    •Fjern valget af "Blokering af pop op-vinduer".
    Du kan slå pop op-vinduer fra for et enkelt websted:•Klik på "Undtagelser"
    •Skriv adressen på det websted du gerne vil tillade pop op-vinduer for
    •Luk vinduet
    Klik på "Ok"

    8. Sådan tømmer du browserens cache-hukommelse

    Internet Explorer
    1.Åbn din web-browser.
    2.Klik på "Funktioner" og "Slet browserdata"
    3.Nu kan du vælge, hvad du vil slette. Du skal mindst slette de midlertidige internet filer og cookies.

    Mozilla/Firefox
    1.Åbn din web- browser.
    2.Klik på "Funktioner" og "Ryd historie".
    3.I rullelisten for tidsperioden skal du vælge den ønskede periode. Du kan rydde hele hukommelsen ved at vælge Alt.
    4.Klik på ned-pilen ved siden af "Detaljer" for at vælge hvilke gemte oplysninger, der skal fjernes (fx kan du vælge Cookies for at fjerne cookies). Klik på Ryd nu.

    Se en video om, hvordan du fjerner cache-hukommelse:

    http://www.google.com/support/accounts/bin/answer.py?hl=en&answer=32050

    9. Sådan tager du et skærmbillede

    Du kan tage et skærmbillede ved at trykke på tasten PrtScn i øverste højre hjørne af tastaturet, hvis der vises en fejl på vores site. Åbn derefter Paint (klik i menuen Start, vælg Alle programmer, Tilbehør og derefter Paint). Når du har åbnet Paint, så vælg Rediger > Indsæt. Gem filen på din computer (i formatet .jpg) og send den til os ved at vedhæfte den til en e-mail, eller gennem vores Live-chat.

    10. Jeg har problemer med at se vinduet til registrering/login

    Dette kan være et problem med din browser og kan løses ved at opdatere Java software. Du kan gratis downloade Java ved at klikke her.

Vi bruger cookies og tracking-teknologier til at give dig den bedste oplevelse på vores side og for at vise dig relevant indhold i henhold til vores Cookiepolitik. Du kan ændre disse indstillinger under Cookie-indstillinger. Cookie-indstillinger Acceptér