• FAQ

    1. Sådan laver du en indbetaling. Trinvis vejledning.

    For at indbetale på Casino.dk skal du først åbne en konto. Hvis du ikke har en konto hos Casino.dk, kan du tilmelde dig her.

    Når du er logget ind på din konto, så tryk på "Indbetaling".

    Nogle valg er landespecifikke, så måske kan du ikke vælge alle muligheder, som nævnes i Indbetalingsmetode.

    Når du har valgt metoden, som passer dig bedst, så skriv dine kontooplysninger, og pengene overføres til din konto på det angivne tidspunkt.

    2. Indbetalingsfejl

    Indbetalingen kan fejle af forskellige årsager. Det kan være et teknisk problem i dit styresystem, eller et teknisk problem hos os.

    Men hvis du ser, at pengene er væk fra din konto eller kort, men ikke er indsat på din Casino.dk-konto, så kan der være forskellige forklaringer afhængigt af den anvendte indbetalingsmetode.

    3. Fejlindbetalinger på grund af tekniske problemer

    Det er vigtigt, at du altid har den seneste JAVA-version installeret på din computer, og at din computer tillader pop-ups, for det bruges normalt af de forskellige betalingsmetoder.

    4. Fejl ved indbetaling med kreditkort

    Betaling med kreditkort kan fejle af forskellige årsager og hvis indbetalingen afvises, skal du altid kontakte vores kundeservice med fejlmeddelelsen du har fået, så de kan hjælpe dig. Du skal sørge for, at du kan bruge dit kreditkort til køb online og at der er nok kredit på kortet til indbetalingen. Du kan kontakte din bank for at få mere information.

    5. Fejl ved Skrill/Moneybookers-indbetaling

    Hvis din indbetaling med Skrill/Moneybookers fejler, så bedes du, inden kontakt til vores kundeservice, undersøge følgende:
    •Er din Skrill/Moneybookers-konto aktiv og ikke lukket af Skrill/Moneybookers?
    •Er der nok penge på kontoen til at gennemføre indbetalingen?
    •Sørg for indbetalingen ikke er mindre eller større end det tilladte for indbetaling via Skrill/Moneybookers.
    •Har du brugt samme Skrill/Moneybookers-konto til en anden Casino.dk-konto? Du kan kun bruge den samme konto på èn Casino.dk-konto.
    •Er pengene hævet fra din Skrill/Moneybookers-konto og i så fald, hvor stort er beløbet?
    •Hvad er transaktionens id for indbetalingen hos Skrill/Moneybookers?

    6. Fejl ved Neteller-indbetaling

    Hvis din indbetaling med Neteller mislykkes, så bedes du, inden kontakt til vores kundeservice, undersøge følgende:

    •Er din Neteller-konto aktiv og ikke lukket af Neteller?
    •Er der nok penge på kontoen til at gennemføre indbetalingen?
    •Sørg for indbetalingen ikke er mindre eller større end det tilladte for indbetaling via Neteller.
    •Har du brugt samme Neteller-konto til en anden Casino.dk-konto? Du kan kun bruge den samme konto på én Casino.dk-konto.
    •Er pengene hævet fra din Neteller-konto og i så fald, hvor stort er beløbet?
    •Hvad er transaktionens id for indbetalingen hos Neteller?

    7. In-game indbetaling

    Hvad er in-game indbetaling funktionen?
    De fleste spil hos Casino.dk supporterer in-game indbetaling. Dette giver dig mulighed for at lave en indbetaling uden at gå til Indbetaling eller forlade dit spil eller spillemaskine. Din balance vil automatisk blive opdateret, når du succesfuldt har gennemført din indbetaling.

    Kan jeg lave en in-game indbetaling med alle indbetalings metoder?
    Nej, i-spil indbetaling funktionen giver dig mulighed for at lave en indbetaling med den sidste succesfude indbetalingsmetode, som du har brugt. In-game indbetaling vil lade dig lave en indbetaling ved hjælp af Visa,MasterCard eller Skrill/MoneyBookers.

    Hvad er minimum beløbet som jeg kan indbetale?
    Den minimale og maksimale indbetaling er forskellig afhængig af indbetalings metode. Klik her for at se mulige indbetalings metoder.

    Hvad sker der hvis jeg laver en in-game indbetaling mens jeg spiller flere spil samtidigt?
    Når du spiller flere spil, vil din balance automatisk blive opdateret i det spil hvor in-game indbetalingen er foretaget. For alle andre spil gælder det at din balance vil blive opdateret efter du har gjort din næste indsats, hvis du har nok penge på din konto til at gøre indsatsen. Ellers skal du opdatere lige netop denne spille side.

    8. Om at hæve penge på min Casino.dk-konto

    Sådan laver du en udbetaling:

    Du kan hæve, hvis der er penge på kontoen. Når du har penge på casinokontoen, så gå til "Min konto" - "udbetaling".

    Her kan du se hævemulighederne i menuen.

    Bemærk, at på grund af sikkerhedsregler, skal du altid bruge samme hævemetode som for indbetalingen. Læs mere om metoden i vores hævemetoder.

    Når du har valgt hævemetode, sendes anmodningen til vores regnskabsteam, som behandler den. Det tager normalt maksimum 24 timer for regnskabsteamet at behandle og bekræfte din udbetaling. Læs mere om transaktionstiden med de enkelte metoder.

    9. Hævemetoder

    Der er nogle metoder, som du ikke kan hæve med, så du må hæve til din bank.

    Du kan ikke hæve til:
    •Mastercard
    •PaySafe
    •Przelewy 24
    •Click2Pay
    •Euteller
    •Ideal

    10. Annullering af udbetaling

    Når du er logget ind, kan du trykke på "kontohistorie". Her kan du se status på din udbetaling. Så længe din udbetaling stadig har status "i gang", kan du annullere tilbage til din casinokonto med det tilgængelige link.

    Pengene er straks til rådighed på din Casino.dk-konto.

    11. Hævebehandling

    Når du beder om en udbetaling, skal betalingsafdelingen behandle din anmodning.

    Når udbetalingen er bekræftet, sendes pengene til din valgte hævemetode og du modtager dem straks derefter. Læs om forsinkelse i modtagelse af penge.

    12. Status venter

    Inden din udbetaling er behandlet og sendt til betalingsafdelingen, vil den være i status venter i historikken for kassens konto og du kan annullere udbetalingen.

    13. Hævestatus- behandlet

    Når din udbetaling er behandlet og sendt, kan du se den i din kontohistorik under kassen

    14. Når den er behandlet - tid for anvendt metode...

    Når din udbetaling er bekræftet og pengene er sendt, vil tiden indtil du modtager dem afhænge af den valgte metode.

    •Bankoverførsler tager 2 til 7 bankdage.
    •Kreditkort-overførsler tager 3 til 5 dage, for de skal behandles af din bank. (Hvis det kreditkort du ønsker at hæve til, udløber om en måned, så kan du ikke lave udbetalingen). I det tilfælde skal du vælge at hæve til et andet kort, som du har tilmeldt, eller til din bank).
    •De andre metoder findes normalt i din konto efter ca. 24 timer.

    15. Forsinket udbetaling

    En udbetaling kan fejle af forskellige årsager. Enten skal vi have bekræftet visse oplysninger for din konto, inden vi kan behandle udbetalingen eller dine penge forsinkes på grund af den finansielle institution du sender pengene til.

    Hvis Casino.dk kræver verificering inden behandling af en udbetaling, sender vi dig en e-mail med det samme og fortæller dig, hvad du skal oplyse.

    16. Forsinket udbetaling på grund af verificering

    Afhængigt af det hævede beløb, den anvendte metode og om du har lavet tidligere indbetalinger eller udbetalinger til og fra din Casino.dk-konto, så kan vi være nødt til at bekræfte visse kontooplysninger og der sendes en e-mail til dig med det samme og fortæller dig, hvad du skal gøre.

    Det kan være en telefonverificering og id-anmodning, opgørelsesanmodning, kopi af regning eller kreditkortautorisation.

    Vi er opmærksomme på, at fremgangsmåden kan være ubelejlig men husk på, at vi i visse tilfælde skal overholde loven og bede om visse dokumenter, før vi kan behandle en udbetaling.

    Du bedes læse vores vilkår og betingelser.

    17. Telefonbekræftelse

    På grund af sikkerhedsregler kan vi være nødt til at bekræfte visse kontooplysninger på telefonen og vi er måske nødt til at bede dig vende tilbage til os, så vi kan aftale et tidspunkt at ringe til dig.

    18. Id-anmodning

    På grund af sikkerhedsregler kan vi være nødt til at bede om en kopi af dit officielle billed id. Kopien skal vise dit navn og efternavn, fødselsdato og have et officielt stempel.

    19. Opgørelsesanmodning

    På grund af sikkerhedsregler kan vi være nødt til at bede dig om en opgørelse fra din finansielle institution, som du hæver til. Kopien skal vise dit navn og dit kontonummer.

    Vi kan også bede om dokumentation på indbetalingen, og i det tilfælde er det nødvendigt, at opgørelsen viser indbetalingen til Casino.dk.

    20. Anmodning om kopi af forbrugsregning

    På grund af sikkerhedsregler kan vi være nødt til at bede om kopi af seneste forbrugsregning. Dit navn, efternavn og din privatadresse skal fremgå. (denne må ikke være mere end 6 måneder gammel)

    21. Anmodning om kreditkortautorisation

    På grund af sikkerhedsregler kan vi være nødt til at bede dig underskrive en kreditkortautorisationsformular om anvendelse af kreditkort ved indbetaling til din konto.
    Formularen skal underskrives af dig og du skal derfor printe den for at gøre det.

    Du skal også give os kopier af for- og bagside af kortet sammen med kopi af dit officielle billed id.

    22. Nødvendig verificering

    På grund af sikkerhedsregler kan vi være nødt til at bekræfte visse oplysninger om din Casino.dk-konto og dit spil.

    Det kan være en telefonverificering og id-anmodning, opgørelsesanmodning, kopi af regning eller kreditkortautorisation.

    23. Udbetalingsmuligheder

    Oplysninger om udbetalingsmuligheder
    Casino.dk er kendt i hele Europa for sine hurtige og sikre pengetransaktioner. Casino.dk tilbyder en lang række forskellige udbetalingsmetoder. Venligst se de indbetalings muligheder vi tilbyder hos Casino.dk længere nede på siden.

    Visse metoder er landespecifikke, så du kan måske ikke se dem alle i din konto.

    Indbetalingsgrænser
    Som minimum kan du indbetale 100 kr og maksimum pr. transaktion er 5.000 kr uanset valg af metode.

    24. Visa / Visa Electron

    Generelt
    Kreditkortet skal være udstedt i dit navn. Hvis du anvender eller prøver at anvende et kort udstedt til en anden, kan der kræves yderligere verificering.

    Verificeret af Visa
    Casino.dk yder en forøget online sikkerhed med "Verificeret af Visa". "Verificeret af Visa" er en sikkerhedsservice udviklet af Visa International, som giver dig ekstra beskyttelse og sikrer, at du er den eneste bruger af dit Visa-kort, når som helst du foretager en online betaling. "Verificeret af Visa" hjælper dig til at forebygge uautoriseret brug online ved altid at kræve en adgangskode, når du foretager en online betaling.

    Verificeret af Visa er en sikker og bekvem måde, for når du har tilmeldt dig, vil denne sikkerhedsservice fungere automatisk uden ekstra udgifter. Du skal tilmelde dig til "Verificeret af Visa" i den bank, der har udstedt dit Visa-kort, og tilmeldingen foregår hurtigt og nemt.

    Indbetaling med Visa
    Indbetaling med et Visa-kort er øjeblikkelig og sikker.

    Der er ikke noget transaktionsgebyr.

    Mindste indbetaling er 100 kr og maksimum er 10.000 kr. Der er maksimumgrænser for samlede indbetalinger. Bekræftede kunder får automatisk deres grænse hævet. Grænsen kan også ændres på anmodning.

    Bemærk, at det kan tage op til 5 dage for at indbetalingen ses på din kreditkortkonto. Når indbetalingen er udført, får du en kvittering med e-mail.

    Hævning til Visa
    Hævning til Visa behandles i løbet af 24 timer fra anmodningen men kan tage 3 til 5 arbejdsdage før beløbet er indsat på dit kort.

    Vi tilbyder gratis hævning til Visa.

    Hvis du har overskredet antallet af gratis hævninger i en kalendermåned, opkræves du et gebyr. Gebyret fremgår tydeligt, når du skal til at lave hævningen. Bemærk, at antallet af gratis hævninger beregnes for alle forskellige metoder samlet og ikke for hver enkel metode.

    Mindste hævebeløb: 200 kr.

    25. MasterCard / MaestroCard

    Generelt
    Kreditkortet skal være udstedt i dit navn. Hvis du anvender eller prøver at anvende et kort udstedt til en anden, kan der kræves yderligere verificering.

    Indbetaling med MasterCard /Maestrocard
    Indbetaling med et MasterCard / Maestrocard er øjeblikkelig og sikker.

    Der er ikke noget transaktionsgebyr.

    Mindste indbetaling er 100 kr og maksimum er 10.000 kr. Der er maksimumgrænser for samlede indbetalinger. Bekræftede kunder får automatisk deres grænse hævet. Grænsen kan også ændres på anmodning.

    Bemærk, at det kan tage op til 5 dage for at indbetalingen ses på din kreditkortkonto. Når indbetalingen er udført, får du en kvittering med e-mail.

    Hævning til MasterCard / Maestrocard
    Da vi ikke tilbyder mulighed for at hæve penge til dit MasterCard eller Maestrocard, er du nødt til at overføre til din bank.

    Vi tilbyder gratis hævninger hver måned med de fleste metoder. Hvis du har overskredet antallet af gratis hævninger i en kalendermåned, så opkræves du et gebyr. Gebyret fremgår tydeligt, når du skal til at lave hævningen. Bemærk, at antallet af gratis hævninger beregnes for alle forskellige metoder samlet og ikke for hver enkel metode.

    Mindste hævebeløb: 200 kr.

    26. Neteller

    Generelt
    Neteller er en e-pengepung til at overføre penge med det samme til din Casino.dk-konto.

    Neteller er verdens største uafhængige betalingstjeneste, hvor du kan indbetale med hævekort såsom CartaSi, Carte Bleue Nationale, Maestro, Visa Debit eller Visa Electron og med kreditkort: CartaSi, Carte Bleue Nationale eller Visa eller med en international bankoverførsel via din lokale bankkonto.

    Indbetaling med Neteller
    Indbetaling med Neteller er øjeblikkelig og sikker.

    Der er ikke noget transaktionsgebyr.

    Minimum for indbetaling er 100 kr og maksimum er 20.000 kr.

    Hævning til Neteller
    Hvis du har gennemført en indbetaling med Neteller, så kan vi også sende penge til din Neteller-konto, hvis du beder om en hævning. Du skal blot for at lave en hævning gå til hævesiden og indtaste et beløb.

    Mindste hævebeløb: 200 kr.

    Hævning til Neteller er gratis.

    En hævning til Neteller behandles af vores betalingsafdeling i løbet af 24 timer og bagefter modtager du den straks på din Neteller-konto.

    27. Skrill Moneybookers

    Generelt
    Skrill Moneybookers er en e-pengepung med flere valutaer og sproghjælp. Den giver mulighed for straks- og sikre indbetalinger til din Casino.dk-konto.

    Casino.dk accepterer indbetalinger fra Skrill Moneybookers, hvor du kan indbetale enten med kreditkort eller via din bankkonto. Vi er glade for at tilbyde dig Skrill Moneybookers-tjenesten, hvis du har oplevet problemer med almindelige kreditkortbetalinger. Du kan indbetale til din Skrill Moneybookers-konto med Visa, Visa Electron, Mastercard, Diners, American Express eller en international bankoverførsel.

    Hvis du ikke allerede har en Skrill Moneybookers-konto, så skal du blot lave en Skrill Moneybookers-indbetaling på Casino.dk, så føres du til Skrill Moneybookers, hvor du nemt kan åbne en konto.


    Indbetaling med Skrill Moneybookers
    Indbetaling med Skrill Moneybookers er øjeblikkelig og sikker.

    Der er ikke noget transaktionsgebyr.

    Minimum for indbetaling er 100 kr og maksimum er 20.000 kr.

    Hævning til Skrill Moneybookers
    Hvis du har gennemført en indbetaling med Skrill Moneybookers, så kan vi også sende penge til din Skrill Moneybookers-konto, hvis du beder om en hævning. Du skal blot for at lave en hævning gå til hævesiden og indtaste et beløb.

    Mindste hævebeløb: 200 kr.

    Hævning til Skrill Moneybookers er gratis.

    En hævning til Skrill Moneybookers behandles af vores betalingsafdeling i løbet af 24 timer og bagefter modtager du den straks på din Skrill Moneybookers-konto.

Vi bruger cookies og tracking-teknologier til at give dig den bedste oplevelse på vores side og for at vise dig relevant indhold i henhold til vores Cookiepolitik. Du kan ændre disse indstillinger under Cookie-indstillinger. Cookie-indstillinger Acceptér