• FAQ

    1. Hvordan åbner jeg en konto?

    Du er kun 3 trin fra at have en konto hos Casino.dk. De 3 trin tager kun et par minutter og så kan du spille på vores casino.

    1. For at oprette en konto, skal du klikke på linket Tilmeld øverst til højre på sitet eller klik her for at gå direkte til tilmeldingssiden. Vi skal i dén forbindelse bede dig om nogle personlige oplysninger, for at overholde Spilmyndighedens regler om spil på internettet. Udfyld tilmeldingsformularen og klik "fortsæt" for at gennemføre tilmeldingen.

    2. Inden du kan begynde at spille, skal du lave en indbetaling på din Casino.dk-konto. Hvis du ikke har lyst, kan du vente med at lave en indbetaling og prøve vores spil for sjov. Du kan lave en indbetaling når som helst, hvis du har lyst til at spille om rigtige penge.

    3. Spil! Nu er du klar til at spille. Hvis du spiller om rigtige penge, har du chancen for at vinde de helt store gevinster hos os. Held og lykke!

    2. Vilkår og betingelser ved åbning af din konto

    For at gøre dit medlemskab så sjovt og behageligt som muligt, skal du huske et par ting ved din tilmelding af din konto:

    1. Du kan kun tilmelde én konto hos Casino.dk. Hvis Casino.dk opdager, at en kunde har mere end én konto, så forbeholder vi os ret til at samle alle beløb i én konto og lukke den eller de andre konti.

    Hvis du har en lukket konto, så kontakt kundesupport for at få hjælp.

    2. Sørg for at afgive alle oplysninger korrekt. For at garantere et sikkert miljø for dig som kunde, bekræfter vi kontooplysninger såsom navn, adresse, telefonnummer og fødselsdato. Du kan læse vores fuldstændige vilkår og betingelser her

    Hvis du oplever problemer og har brug for hjælp, og du ikke kan finde en løsning i vores FAQ, så kontakt vores kundesupport. Vi er altid parat til at hjælpe dig.

    3. Hvordan logger jeg på min konto?

    Du kan logge på din konto ved at trykke på "Log Ind", øverst til højre på sitet. Derefter kommer du til NemID login boksen, hvor du kan logge på med dit NemID nødglekort eller kodeviser, på ganske normal vis.

    4. Jeg har glemt adgangskode eller brugernavn

    Det gør ikke noget, hvis du ikke kan huske dit brugernavn. Du skal nemlig kun benytte dine NemID- detaljer, for at logge på din konto hos os.

    5. Min konto er spærret

    Prøv at slette dine midlertidige internetfiler og cookies. Prøv så igen at logge ind.
    Hvis du stadig ikke kan logge ind, så skyldes det måske, at din konto af sikkerhedsmæssige årsager spærres automatisk efter seks forgæves forsøg på at logge på. Kontakt kundesupport, vi kan hjælpe med at låse din konto op.

    6. Jeg bruger Internet Explorer

    Der kan optræde en kendt teknisk fejl ved brug af Internet Explorer:

    Kunden logges ind på Casino.dk-kontoen, men der er en meddelelse, som beder kunden om at logge ind igen.

    Hvorfor sker det?

    Det skyldes brugen af flere faner og vinduer i Internet Explorer. Det sker normalt, hvis kunden har logget ind på Casino.dk i flere vinduer og browser-faner.

    Hvordan løses det?

    Det kan løses ved at lukke alle Internet Explorer-vinduer, hvor Casino.dk-kontoen blev tilgået fra. Sørg for at der ikke er vinduer åbne med en Casino.dk-fane på samme tid.

    Åbn et nyt vindue og log ind på din konto. Problemet er løst!

    Hvordan undgås det?

    Vi anbefaler at du kun bruger ét vindue og én fane til at spille på Casino.dk.

    7. Hvor gemmes profiloplysninger?

    De personlige oplysninger, som du giver Casino.dk, når du åbner en ny konto, fremgår af siden Min profil. Du kan tilgå siden ved at trykke på knappen "Min Konto" i øverste højre hjørne af siden.

    8. Hvilke oplysninger kan ikke ændres?

    Du kan ikke ændre dit navn, addresse og CPR-nummer, da disse oplysninger overføres med dit NemID-login. Hvis du har lavet en fejl i indtastningen af et andet felt, skal du kontakte vores kundesupport, så kan de hjælpe med at ændre det for dig.

    9. Hvilke oplysninger kan jeg ændre?

    Du kan selv ændre dit telefonnummer på din konto. Hvis du ønsker at skifte din email-addresse, bedes du kontakte kundesupport.

    10. Hvordan kan jeg ændre oplysninger?

    Du kan ændre oplysningerne på din konto ved at vælge siden "Rediger profil" under "Min Konto". Udfør de ønskede ændringer ved at skrive dem i de relevante felter. Når du udført de ønskede ændringer, så tryk blot på "Gem", så vil de nye informationer blive lagret hos os.

    11. Hvordan lukker jeg min konto?

    Du kan kontakte vores kundesupport omkring lukning af din konto, via Live Chat, E-mail eller telefon.

    Der er fire måder at lukke din konto på:

    1. Luk kontoen midlertidigt ved at kontakte kundeservice, og så lukker vi din konto. Hvis du vil åbne den igen, skal du blot kontakte kundeservice igen, så genåbner vi kontoen for dig.

    2. Luk kontoen permanent - kontakt kundeservice via email og oplys at du ønsker at lukke kontoen permanent. Vi vil så ikke genåbne kontoen.

    3. Luk din konto midlertidigt på grund af spilleproblemer - hvis du ønsker en pause på grund af spilleproblemer, så kan du bruge indstillingen for selvudelukkelse ved at vælge "Ansvarligt spil". Din konto genåbnes automatisk af systemet efter pausen.

    4. Luk din konto permanent på grund af spilproblemer - kontakt kundeservice og oplys, at du ønsker at lukke din konto permanent på grund af spilleproblemer. Vi lukker din konto for dig, og den vil ikke kunne genåbnes.

    12. Kan jeg spærre et bestemt spil på min konto, så jeg ikke kan spille det?

    Vi kan ikke spærre adgang til et bestemt spil på webstedet. Men du kan spærre din pokerkonto for sig selv. Hvis du vil lukke din pokerkonto, så kontakt vores kundesupport på e-mail eller telefon.

    13. Jeg har problemer med at se vinduet til registrering/login

    Dette kan være et problem med din browser og kan løses ved at opdatere Java software. Du kan gratis downloade Java ved at klikke her.

    14. Hvordan aktiverer jeg bonusser fra nu af?

    Alle bonusser bliver aktiveret på siden "Min Bonus", under "Min Konto".

    15. Hvor kan jeg se vilkår og betingelser for en bonus?

    Det kan du se på bonussens infoside. Hvis bonussen er aktiveret, kan du se betingelserne under “Min Bonus”.

    16. Hvor kan jeg se de opdaterede vilkår og betingelser?

    Du kan se de opdaterede vilkår og betingelser her

    17. Hvorfor har Casino.dk lavet om på dette?

    For at sikre, at både vores generelle og bonusrelaterede vilkår og betingelser er mere synlige, således at der opstår færre misforståelser.

    18. Hvad sker der, hvis jeg ikke vil acceptere disse nye vilkår og betingelser?

    Det er en betingelse for at spille på Casino.dk, at du accepterer de nye vilkår og betingelser. Hvis du ikke gør dette, har du mulighed for at lukke din konto og få udbetalt dine penge.

    19. Hvad sker der, hvis jeg ikke accepterer en bonus vilkår og betingelser?

    Så vil det ikke være muligt at aktivere denne bonus.

    20. Hvorfor skal jeg acceptere en bonus vilkår og betingelser før jeg kan aktivere den?

    For at sikre, at du har læst og forstået de pågældende vilkår og betingelser, som er tilknyttet den givne bonus.

    21. Hvor kan jeg finde min transaktionshistorik?

    Hele din transaktionshistorik kan findes her. Der kan du se alle indbetalinger, udbetalinger, overførsler og spil / bets

    22. Hvorfor bør jeg opgradere min konto?

    Midlertidige konti er begrænset, men giver dig muligheden for at spille med det samme.
    Fulde medlemskonti er gratis at oprette, og giver dig ubegrænsede muligheder for at tage del i fornøjelserne.

    Hvorfor bør jeg logge ind med NemID for at få fuld adgang?
    Vi ønsker at tilbyde dig ro i sindet med det bedste online sikkerhedssystem i landet.

    Hvordan opgraderer jeg min konto med NemID?
    - Log ind på siden her
    - Klik på „Verificer“-knappen i den øverste menulinje

    Hvor kan jeg få et NemID?
    Du kan hurtigt ansøge om et NemID på den officielle side, eller kontakte din bank eller kommune omkring at få NemID.

    Hvad sker der med min konto hvis jeg ikke opgraderer den med NemID indenfor 30 dage?
    • Din midlertidige konto vil blive lukket
    • Dine aktive bonuser vil gå tabt
    • Dine gevinster vil gå tabt

    Vent ikke, til din midlertidige konto udløber. Opgrader til en fuld medlemskonto ved at verificere kontoen med NemID.

    23. Konto verificering

    Under visse omstændigheder kan vi kræve verifikation af din identitet, adresse og indbetalingsmetode, så vi overholder de lovmæssige krav, der berører procedurer som udbetaling, genåbning af lukket konto og lign.

    Vi vil gerne gøre dig opmærksom på, at alle dokumenter, der sendes af dig er holdt strengt fortrolige, og kun benyttes af autoriseret sikkerhedspersonale som ej heller overdrager dokumenter til andre parter.

    Følgende dokumenter er nødvendige, før en konto kan verificeres. Vær opmærksom på, at alt information skal være synlig.

    1. Personlig Identifikation

    Dette kan være en kopi af et foto-ID fra følgende liste:
    • Pas
    • Kørekort
    • Fødsels/dåbsattest (Hvis ikke én af de to ovennævnte er tilgængelige)

    2. Adressebevis

    En kopi af én af de to følgede:
    • Det gule sygesikringgskort
    • Et officielt brev (f.eks. fra din bank) eller en regning, som er modtaget indenfor de sidste seks måneder, der viser dit navn, adresse, logo fra afsender samt dato.

    3.Bevis på indbetalingsmetode

    Dette afhænger af hvilken metode du har brugt til indbetaling. Hvis du har brugt fx både kredit kort og Skrill/Moneybookers til at indbetale, så skal vi bruge en kopi af begge.

    Kreditkort:
    En kopi af forsiden og bagsiden af dit kreditkort. Hvis du har fået nyt kreditkort inden for de sidste 6 måneder, så skal vi bruge en kopi af en indbetaling du har gjort med det udgåede kort til din Casino.DK konto. Dette kan f.eks. være et skærmbillede/ foto af din kontoudskrift. For din sikkerhed, skal vi kun kunne se de første 6 cifre og sidste 4 cifre af dit kortnummer - dem i midten skal du dækkee over. Vi skal også bede dig om at dække over den 3 cifrede sikkerhedskode bag på kortet (CVC nummer).

    Bank Overførsel:
    Et skærmbillede / kopi af dit kontoudtog, hvor transaktionen du har lavet til os, er synlig. Skærmbilledet skal vise kontoindehaverens navn, kontonummer og en indbetaling som du har overført til os.

    E-wallet (Neteller, Skrill):
    Screenshot af din e-wallet-konto profilside, hvor dine kontooplysninger er synlige. For Skrill/MoneyBookers, skal vi bruge en kopi af ”Profile” siden. For Neteller er det en kopi af ”Konto” (Account) siden og for webmoney er det ”Passport” siden.


    Upload / gennemse dokumentationen
    Dokumenterne skal være letlæselige, og alle 4 hjørner af dokumentet skal være synlige. Billederne kan scannes eller tages med et digitalt kamera, men bemærk venligst, at hvis du bruger et mobilkamera, så skal kvaliteten af dokumentet være høj.
    Den maksimale størrelse på det dokument, der kan uploades, er 3 mb.

    Dokument kan uploades i et af følgende formater: jpg/jpeg, gif, png, pdf, doc/docx og odt.

    Du vil modtage en bekræftelse via e-mail, når kontoen er blevet verificeret. Dette kan tage op til 72 timer fra det tidspunkt, hvor dokumenterne er blevet uploaded ( 3 bank dage).
    Du kan uploade dokumentet under "Min konto" – "Detaljer og indstillinger – Dokumenter"

    Hvis din konto er blevet lukket på grund af sikkerhedsmæssige årsager, er du stadig i stand til at uploade dokumenter. Når du logger ind på din konto vil du automatisk komme til siden hvor du kan uploade dokumenterne. Skulle du ikke være i stand til at få adgang til upload-vinduet, kan du kontakte vores kundeservice på support@casino.dk og de vil hjælpe dig videre.

Vi bruger cookies og tracking-teknologier til at give dig den bedste oplevelse på vores side og for at vise dig relevant indhold i henhold til vores Cookiepolitik. Du kan ændre disse indstillinger under Cookie-indstillinger. Cookie-indstillinger Acceptér